Garanti Koşulları

Sitemizde satışa sunulan ürünlerin tamamı üretici veya ithalatçı firmaların garantisi altındadır. ürünlerin, üretim hatalarına karşı garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir.

Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün tarafımıza faturası (şirket adına alım yaptı iseniz; mutlaka sizin irsaliyeniz ve/veya iade faturanız ile) ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Tarafımıza gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine bizim tarafımızdan ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Arıza üretim hatasından dolayı oluşmuş ise garanti kapsamı içerisinde değerlendirilir. ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Garanti sağlayıcı tarafından herhangi bir arıza tespit edilmemesi durumunda ürün aynı şekilde müşteriye iade edilir. Garanti sağlayıcı tarafından arızanın garanti kapsamında olmadığı tespit edilirse ya ürün müşteriye iade edilir ya da müşteriden onay alınarak ücretli olarak onarım gerçekleştirilir.

Garanti sağlayıcı tarafından arızalı ve garanti kapsamında olduğu tespit edilen ürün onarım yapılmak üzere işleme alınır. Onarım için yasal süre maksimum 30 iş günüdür. Bu süre içinde onarımın gerçekleşmesi durumunda ürün onarılmış olarak müşteriye geri gönderilir. Bu süre zarfında ürün onarılamazsa veya ürün herhangi bir şekilde onarılamayacak durumda ise yenisi stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar müşteriye gönderilir. Stok durumu müsait değilse ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayı alınarak muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir.

CAYMA HAKKI

TüKETİCİ 'nin, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya malın gösterdiği adresteki 3. kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten itibaren ondört (14) gün içerisinde malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma hakkı vardır. Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI 'ya bu hakkın kullanıldığının faks veya elektronik posta veya taahhütlü mektup ile bildirimde bulunulması ve ürünün bu madde hükümleri çerçevesinde; ambalajının açılmamış, kullanılmamış ve ürünün kendisinin, ambalajının ve kutusunun zarar görmemiş ve ürüne ait etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI 'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 14(ondört) gün içinde ürün bedelinin ALICI 'nın banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde derhal girişimde bulunur. Fatura aslı gönderilmezse, ALICIya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün, teslimat bedeli Satıcı tarafından karşılanır. ürün kargoya verilmeden önce, sipariş iptal edilmek istenir ise 0232 469 57 47 telefondan veya info@maviakim.com.tr dan bize ulaşabilirsiniz.

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, hızlı bozulan ve son kullanma tarihi geçen ürünler; tek kullanımlık ürünler; kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve programların, medya ürünlerinin (DVD, DIVX, VCD, CD, MD, BLUE-RAY, vb.), bilgisayar ve sarf malzemelerinin (toner, kartuş, şerit, vb.), kozmetik ürünlerinin cayma hakkı çerçevesinde iade edilebilmesi için ambalajının hiç açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olması şarttır.